Інформування про затримку рейсів

Відповідно до частини другої статті 103 Повітряного кодексу України (далі – Кодекс) та пункту 1 глави 1 розділу XVI Правил повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 30 листопада 2012 року № 735, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28 грудня 2012 року за № 2219/22531 (далі – Правила), положення щодо надання відповідного обслуговування у разі відмови в перевезенні, скасування або затримки рейсів застосовуються до пасажирів регулярних та чартерних рейсів і відповідальним за надання такого обслуговування є перевізник, з яким укладено договір на перевезення.

На чартерні рейсі, так само як і на регулярні рейси, повинні оформлюватись паперовий або електронний (маршрут-квитанція) Пасажирський квиток та багажна квитанція з доданням до них умов договору. Договір на перевезення укладається з кожним пасажиром окремо. У разі несправного перевезення пасажира перевізник несе відповідальність за порушення прав пасажирів і повинен розглядати звернення та претензії з цих питань.

Положеннями розділу ХІІІ Кодексу та розділу XVI Правил передбачається відшкодування витрат, від яких перевізник не звільняється навіть у разі  виплати компенсації за відмову у перевезенні чи скасуванні рейсу.

Також, відповідно до положень пункту 5 розділу XV Правил, авіаперевізник повинен надавати до Державіаслужби інформацію про скасовані та затримані рейси, а саме: у разі затримки понад розумні строки або відміни рейсу перевізник не пізніше ніж через 12 годин після відправлення затриманого рейсу або прийняття рішення про скасування рейсу має повідомити уповноважений орган з питань цивільної авіації щодо причин затримки (відміни) рейсу та обслуговування, яке було надане пасажирам під час такої затримки або відміни рейсу.

Зазначену інформацію необхідно направляти на адреси електронної пошти: schedule@avia.gov.ua; kli@avia.gov.ua за рекомендованою формою:

Дата
Номер рейсу
Маршрут
Тип ПС
Бортовий номер
Кількість пасажирів (ADL, у тому числі CHD + INF)
Час затримки рейсу
Причина затримки рейсу
Надане обслуговування

Інформація надається авіаперевізниками, що здійснюють регулярні та чартерні рейси як міжнародні, так і в межах України.